رئال مادرید آماده فروش ایسکو؛آیا او قربانی جیمز خواهد شد؟
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
11:7 جواد

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، رئال مادرید نزدیک به توافق با باشگاه موناکو می باشد، گفته می شود با آمدن جیمز رودریگز، ایسکو قربانی خواهد شد و مادرید را ترک خواهد کرد.

موناکو به رئال مادرید اطلاع داده بود که برای انتقال رودریگز 90 میلیون یورو می خواهد، تنها یک چهره است که حاضر می باشد چنین مبلغی را به طرف فرانسوی پرداخت کند؛ فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید.

مادریدی ها در حال حاضر با تونی کروس قرارداد امضا کرده اند اما هم چنان مایلند تا بازیکنان سطح اول دیگری را به تیمشان اضافه نمایند. سامی خدیرا و آنخل دی ماریا به احتمال فراوان سانتیاگو برنابئو را ترک خواهند کرد.

رئال مادرید مشتاق است هافبک آلمانی خود را نگاه دارد، اما دو باشگاه چلسی و آرسنال سخت به دنبال این بازیکن هستند، و دی ماریا را تنها در صورتی خواهند فروخت که پیشنهادی 60 میلیون یورویی از سوی یک باشگاه ارائه شود.

بنابراین، به احتمال فراوان ایسکو مجموعه رئال مادرید را ترک خواهد کرد. دو باشگاه منچستر سیتی و لیورپول خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و از نزدیک وضعیت او را زیر نظر گرفته اند.

مانوئل پیگرینی بیشتر علاقه دارد ایسکو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، در حالی که لیورپول خواهان انتقال کامل این بازیکن به صورت دائم است.

ایسکو فصل گذشته از مالاگا به رئال مادرید ملحق شود، او قابلیت بازی در پست، پشت مهاجم را دارد، اما با آمدن جیمز کار برای او دشوار خواهد شد و این بازیکن کلمبیایی به همراه رونالدو و بیل، عناصر اصلی آنجلوتی قرار خواهند گرفت.

ایسکو می تواند به آینده نگاه کند و با انتقال به لیورپول، مرد اصلی راجرز در غیاب سوارز شود. این بازیکن 22 سال، تا سال 2018 با رئال مادرید قرارداد دارد.

منبع:طرفداری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هارئال مادریدایسکوجیمز
ادامه خبر...